domingo, 28 de febrero de 2016

💘 Kata je tvoj novi Pametni spoj, odluči se odmah da li ti se ona sviđa

Twoo Jasmin

Kata je tvoj novi Pametni spoj. Odmeri je.

Kata
Kata, 22
Živi u mestu Kiseljak
Želi da upozna muškarca starosti od 23 do 30
"Svi zale u zivotu za necim. A ja.. Iskreno, nemam za cim. Neki bi mi na ovo rekli: " A one suze za njim?!" Ljudi pate za onim sto su imali.. A ja njega nikad nisam ni imala. "Sluzbeno" je bio moj, ali nikada mi nije "duhom" pripadao. Bio je svaciji, znam ja, svakoj je pripadao. Svakoj.. Samo meni ne.. I da me ponovo pitaju za cim zalim. Opet bi odgovor bio isti - Ni za cim! A. Bošnjak"
Pogledaj svoj Pametni spoj
Tvoj Pametni spoj ističe za 24h Pogledaj svoj Pametni spoj pre nego što istekne
Kome se sviđaš
+1
Poruke
+2
Sanela
Vildana
Spoj pitanja
Kada pričaš priče, da li voliš da preuveličavaš?
● Da
● Ne
Dobijaš ovo obaveštenje zato što si pod imenom Jasmin (desarrolloliderazgo.lider@blogger.com) član sajta Twoo - Odjavi se. Massive Media Match NV, Emile Braunplein 18, 9000 Ghent, Belgium BE0537240636. info-sr@twoo.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario